Sunday, November 29, 2009

Look of the Day.66: Wendy lives in the clouds



jumper-La Casita de Wendy
leather trousers-Frank Tell

.
Today I'm wearing one of my favorite jumpers,as you probably know by now,
I have an obsession with oversize knitted jumpers.So when Ines,Ivan and Brianda ,
designers of La Casita de Wendy gave methis beautiful jumper from 
their a/w 2009-2010 collection back in July I've been waiting to pair it with my
 Frank Tell leather trousers for ages,but it wasn't warm enough for it till today!
I also found out that has now 30% off online!

Llevaba meses esperando a poder combinar este precioso jersey de La Casita
de Wendy con mis pantalones de cuero de Frank Tell. Desde que Brianda,Ivan e Ines
me hicieron llegar esta preciosidad con print de nubes no he parado de ponermelo,
aunque con este clima loco no he podido hacerlo como queria hasta hoy!
Aparte los que me leeis a menudo sabeis de sobra lo mucho que me gustan los jerseis 
oversize y lo bueno es que este tambien lo puedes combinar como vestido.
Y me acabo de enterar que este jersey tiene el 30% de descuento a traves del blog
de la Casita de Wendy .Si os gusta, ni lo dudeis.


 

No comments:

Post a Comment