Tuesday, May 12, 2009

lideres de futuro/future leaders

Could not be more excited and grateful to everyone who participated by giving their vote
for the survey that Capital magazine did on their latest issue( out now).
Where ,in a list consisting of 100 big personalities from all fields of labor,
I was along with the talented Ion Fiz and Maria Barros ,chosen
as one of 100 young future leader of our country.
Thanks to everyone who believes in me.

No podria estar mas ilusionada y agradecia a todos los que han participado dando su voto
para la encuesta de la revista Capital(ultimo numero ya a la venta).
Donde en una lista formada por 100 personalidades de entre todos los campos laborales(cine,arte,deportes,finanzas,musica,politica..),
y junto a los grandes disenhaores Ion Fiz y Maria Barros fui escogida
como una de las 100 jovenes promesas de nuestro pais.
Gracias a todos los que creeis en mi.



AFTER LOADS OF EMAILS,MESSAGES AND POSTS...FINALLY:
THE SONG EVERYONE WANTED TO KNOW ABOUT!!!
ENJOY,AS MUCH AS I DID!

DESPUES DE MUCHISIMOS EMAILS Y MENSAJES...
AQUI TENEIS FINALMENTE LA CANCION QUE HA DADO TANTO QUE HABLAR,
ESPERO QUE LA DISFRUTEIS TANTO COMO YO LO HICE:



Mis MUST del verano solo en VOGUE.ES

No comments:

Post a Comment