Wednesday, October 8, 2008



I still remember the first pair of Marc Jacobs I ever had.
I was still a teenager.They were a pair of pumps of course.
Since then,my little but extense collection haven't
 stopped growing faster.
I know i have a fetish problem.And I don't want a cure.
Since i'm a child,my mum
used to take the piss out of me calling me Imelda Marcos,for
my extense shoe collection .And it's kind of true.
I love shoes and bags the most.
But don't ask me why I always end up with a pair of MJ every season.
I could have gone for the new YSL,(which personally i don't
 rate that much),another pair of Louboutain,the Moschino ones or
 Givenchy...but no.. Marc does it in that way,my way.
If he ever reads this,I just wanted to let him know
that i look after his/now my shoes like my own babies
and that he makes me very happy every time he returns with more
pleasure for my feet.


         
Todavia recuerdo el primer par de Marc Jacobs que tuve.
 Era una adolescente y por supuesto fueron unas bailarinas.
Desde entonces mi pequenha pero extensa coleccion
no ha parado de crecer.
El calzado es mi mayor fetish.
Mi madre,desde ninha,solia meterse conmigo comparandome
con Imelda Marcos por la cantidad de zapatos que tenia.
Y es cierto,lo que mas adoro son los bolsos y zapatos.
Pero no me preguntes porque siempre termino con un par
de MJ cada temporada.Podria haber optado por los nuevos
YSL,(que personalmente me recuerdan a un hibrido entre Vivienne
Westwood y unos zapatos de streaptease)otros Louboutin,Moschino
o un par de Givenchy...pero no.
Marc los disenha de esa manera,mi manera.
Si alguna vez llega a leer esto(que lo dudo) solo queria
expresarle la gratitud que mis pies sienten cada vez 
que el los calza una temporada mas.

          

ALBERTI  PUMP a/w 08-09

pictures by Gala Gonzalez ©



No comments:

Post a Comment